onsdag 23 september 2009

Kan inte sova...

...ännu!
Kräktes REJÄLT för ca 2 timmar sen. Urk! Stackars tomma mage! :/
Har fått i mig en kopp te, ett glas vatten och en ny Ipren(!) och har fått behållit det nu. Hoppas jag inte mår illa något mer. I hate it! Really!
Jag har Facebookat och kollat på tv. Skönt att man ändå har rätt så många kanaler att välja mellan. Zappar mellan Animal Planet och TV 4 Fakta bara iofs....

Jag är väl egentligen supertrött men jag tror att det liksom gått över gränsen plus att jag är lite nervös för att sova- tänk om jag börjar må illa igen?!
Hm..börjar bli hungrig. Kanske ska ta en tallrik persikokräm med mjölk.
Sen måste jag nog börja fundera på att försöka sova annars kommer jag vara väldigt seg imorron. I think.

Ensam mitt i natten!


Spike! Så här ligger han ofta på golvet och funderar. Tihi. Så söt! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar