måndag 28 september 2009

Mamma kom förbi idag igen. :) Hon skulle åka och handla lite matvaror så då följde jag med för att testa hur jag klarar av att röra på mig.
Det gick okej men jag blir f o r t f a r a n d e så yr och det kändes ungefär som om jag gick på bomull.
Sen lagade mamma lunch som vi åt ihop. Tomatsoppa med färskt bröd! Mmm! Efter det orkade jag inte göra mer utan måste lägga mig ner.
Känner mig så fånig som mår så här. Jag trodde jag skulle vara pigg och uppe på benen by now... :/

Ringde till gyn för att be min läkare att sjukskriva mig några dagar till men deras telefonkö var full. Öhm!!?? Okej...skumt. Får ringa imorgon. Tidigt.
Dags att ta en Ipren igen då och vila lite till.
Och, ska försöka övertala mitt samvete att det är OKEJ om jag är hemma några dagar till. Jag orkar faktiskt inte jobba en hel dag som det är nu. Skit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar