fredag 25 september 2009

Imorse mådde jag skit! Illamående, yr och så matt. Kändes som om jag hade massor av bomull i huvudet.
Nu mår jag okej och lite piggare. Första gången sen innan operationen som jag b ö r j a r känna mig normal igen.
Kunde sova i min säng inatt vilket var skönt. Skönt att kunna ligga ner och sova. Vaknade vid 5 och kände mig så matt. Drog mig upp och hämtade en Ipren. Sov vidare tills Fredriks klocka ringde nån gång vid 7-tiden.
Mamma har varit här idag igen och städat upp köket och gett mig lunch! Tack snälla mamma! Det är verkligen guld värt! :)
Hon och Bea kom hit vid middagstid oxå och såg till att jag fick i mig lite middag och så köpte de glass till mig på vägen hit! Mmm! Vad skulle jag göra utan dem??!!

Imorron ska de komma hit på dan och städa våra köksskåp! Haha. Förstår inte att de tycker de är så röriga.
Jag har inget emot att de röjer lite. Kanske jag kan få nått tips på hur och var det är bäst att förvara skålar, glas o tallrikar. ;)
Blir jätteskönt att få sällskap eftersom Fredrik ska på träningsläger hela dagen. Don´t like to be alone when I´m sick! :/
Kanske skulle ha lite Star Wars-race imorron. :)

Fick en tiding i brevlådan idag. "ELLE Mat & Vin" som jag fick av E & M i födelsedagspresent. En väldigt trevlig tidning med mycket bra innehåll! Ser framemot några nummer till.

Nu ska maken ta sig en Whiskey! Ja det gör han rätt i. Kände faktiskt liite liite sug efter ett glas rött idag så då börjar jag nog bli frisk! ;)
Oj, shit vilken STOR Whiskey han hällde upp åt sig! Hahaha! Oj, oj.
Håller mig till min Cola och plommonen från mammas trädgård. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar