fredag 18 september 2009

Fredag! Yay!

Ligger i sängen nu och slappar. Borde väl sova. Det dummaste är ju verkligen att ta med sig datorn för då blir det alltid sent. Så svårt att stänga locket! Finns så mycket kul att surfa på. :)

Lillebror kom förbi oss när middagen var klar, vad lägligt. Hehe. Han åt mat här, svepte lite vin, haha, och kollade på Idol. Trevligt.

Funderar på att köpa lite rosa bubbel imorgon. Eller en flaska rött. Får se. Kanske båda två. ;)
Måste till apoteket också och köpa Descutan(hudtvätt inför operation).
På måndag ska jag bädda rent i sängen, tvätta de kläder jag ska ha på mig till och från sjukhuset, gå till sjukhuset för att ta ett till prov och sen ringa dit på eftermiddagen för att få reda på vilken tid jag ska opereras på tisdag. Jag hoppas att jag får en tidigt tid så att man inte behöver gå och vänta så länge.... Och så ska jag jobba lite också...

Borde väl se till att handla hem lite mat till veckan som kommer. Nått enkelt. Har iofs en väldigt snäll mamma som är hemma och tillgänglig väldigt ofta och är det nått så vet jag att jag ALLTID kan ringa henne! Hon är så snäll! Mommy, I love you! <3

Åh, jag hoppas att katterna låter mig sova imorgon! Hm. Spike ska alltid mysa på morgonen, på helgerna, när han tycker att jag sovit tillräckligt.
Då kommer han smygande och ser så där mysig ut. "Mamma, ska vi myyysaaaa?" *spinn, spinn* Ofta får han kel och pussar tillbaka men ibland orkar jag bara inte utan då blir det putt ner på golvet. Det gör lite ont i mitt hjärta att göra så mot min "bebis" men han brukar oftast hoppa upp i fotändan och somna där för att snällt vänta tills jag vaknar, av mig själv. Han tänker nog "Jävla kärring..." Haha.

Imorse vaknade jag av mensvärk. Alltid lika trevligt. Not! Men kom upp i tid iallafall! ;)
Kände när jag stod i duschen att antingen så går denna värk över eller så blir det krampanfall= sitta vaggandes på golvet med knäna uppdragna i 20-60 minuter och vänta tills det släpper eller Ipren börjar verka.
Men det blev inget "krampanfall" som tur var! Puh! Det brukar göra så satans ONT! Usch!
Blödde som en tok imorse. Sen mitt på dan så var det ingenting. Tänkte att "okej, då har det äntligen slutat nu" Men sen känner jag hur det "forsar till" och jag rusar till toan. Japp, blodbad igen! WTF! Är så glad att jag vet vad detta beror på för annars vet jag inte vad jag hade trott...*ångest*
Det är bara att stå ut i några dagar till sen HOPPAS jag att detta strul försvinner!!

Åh, tror John Blund kom nu! *gäsp* Jösses!
God natt!
Pöss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar