måndag 7 september 2009

Måndag. Härliga måndag.

Not! Men solen skiner iallafall! ;)
Idag till lunch(och igår till middag..) har jag syndat! Blev kinamat! :)
Är så jäkla mätt nu! Urk!
Jag har nog krympt magsäcken när jag ätit enligt LcHf. Blev förvånad igår när det bara tog stopp helt plötsligt. Brukar annars kunna trycka i mig en låda med kyckling och grönsaker och en stor hög med ris. Men fick ju matlåda också och det är inte fy skam! Var jättegott! :)
Får se hur min mage reagerar på detta nu. Ibland är det så hopplöst och man vill bara åka hem och bo på toaletten eller nått! Fy fan.
Men än så länge är den lugn!
Jag har märkt att magen kan vara superjobbig och gasig(ursäkta;) efter lunch på jobb ibland men så fort jag börjar arbeta och det är mycket att göra och en rätt så hög stressnivå så liksom "glömmer jag bort" mina gaser. Hm! Sitter allt i huvudet eller?? Inte gasen alltså, haha, utan att jag "tror" att jag är gasig?
Skumt det där....

Måste köpa Friskis & Svettis-kort snart. Men det känns inte som nån idé att göra det innan jag opererat mig och är frisk och hel igen. Sen är det dags att börja hoppa av sig fläsket. Och framför allt få tillbaka flåset och styrka. Nu svider det i lårmusklerna bara jag går uppför en trappa. Hm! Inte så bra det inte nej...
Har sån lust att börja jogga igen. Men mitt ben är för ömt ännu. Har en liten sårskorpa kvar i såret och är lite svullen runt om. Jag skulle ju kunna ta långpromenader istället men då kommer latmasken fram i mig... Skit!

Dags o jobbe!
Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar