fredag 4 september 2009

Första tankarna :)

Okej, första inlägget på denna blogg. Yay!

Har tänkt skaffat en blogg ganska länge men tyckt att mitt liv är rätt så ointressant för andra att läsa men nu gör jag detta för min egen del, mest! ;)

Namnet "Rosa Bubbel" tog jag för att jag är GALEN i rosa skumpa! Vet inte vad det är med den drycken men den är magisk tycker jag! :)

Tror denna blogg kan vara väldigt bra just nu, för mig. Att få skriva ner mina tankar. Har precis fått reda på att jag har sjukdomen Endometrios. Den som vill läsa mer om sjukdomen kan göra det här.

Har iallafall en cysta på min ena äggstock som jag ska ta bort i september. Den orsakar oregelbundna blödningar och hemska smärtor. Inte kul! Får hoppas på att jag inte får fler cystor..... :(

Kram

4 kommentarer:

  1. Sååå spännande!!! grattis till bloggen!!! /c

    SvaraRadera
  2. Hej vännen!
    Vad kul att du har börjat blogga! Nu har jag lagt till dig i min blogglista med mina favoritbloggar. Det här blir ju ett perfekt sätt för mig att få veta vad som händer i ditt liv nu när jag kommer vara borta från jobbet i ett år. Kanske borde skaffa mig en egen blogg.....:-)
    Ha en riktigt skön helg! Kram kram Heidi

    SvaraRadera
  3. Hallå!
    Grattis till bloggen! Jättekul, ju! Jag borde kanske blogga också, gav liksom upp efter valpen kom hem.....Kul att få läsa om dig :) Hoppas du får en bra helg!
    Kramar Jen

    SvaraRadera
  4. Vad kul att ni tittade in på min blogg! :)
    Ni borde allihopa skaffa en egen blogg för ni har så spännande liv! Skaffa blogg! :D
    Kram på er!

    SvaraRadera