torsdag 24 september 2009

Frågor

Har lite tråkigt så tar ut några frågor ur boken "400 frågor om dig. Hemligt" som jag fick av C & M i födelsedagspresent.

  1. Vad tycker du är attraktivt? Snygga händer, vackra ögon, rena och fina kläder. Hygien!!
  2. Vilka droger har du provat? Only alcohol.
  3. Det här gör mig:
    Glad?
    Maken, katterna, family, TV-serier
    Ledsen? Min endo
    Arg? Elaka människor
    Trött? Jobb
    Snurrig? Alkohol? Haha
  4. Vad drömde du om att bli när du var liten? Arkeolog
  5. En komplimang du fått? Att jag har vackra ögon
  6. Favoritkroppsdel? Min egen-ögonen. Annars händer o ögon
  7. Favoritdrink? Cosmo
  8. Favoritnummer? 8
  9. Vad är du rädd för? Döden. Att förlora mina nära och kära.

Ah, nu orkar jag inte mera. Ska kolla på Idol nu. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar