onsdag 30 september 2009

Onsdag

Har sovit gott inatt. Skönt. Men när jag vaknade var jag sååå snurrig! Helt galet!
Eftersom min läkare inte ringde igår så får jag sitta och vakta telefonen idag också då. Vore ju skönt om hon kunde sjukskriva mig resten av veckan. Risken är att hon inte vill göra det utan att jag måste gå till husläkaren för att kolla mina värden. Hm. Jobbig! Betala 300:- för det och så kanske de bara säger "Ut och ta promenader och se om det går över. Annars får du komma tillbaka." Får väl se. Jag är så himla dålig på att kräva min "rätt"...
Tänkte fråga henne om hon kan sjukskriva mig denna vecka och så får jag vila och gå ut på flera promenaer per dag. Har dena yrsel inte gått över till måndag så får jag gå till husläkaren. Det låter väl ändå rimligt?
Ska ta mod till mig och försöka stå på mig. Hon kan ju liksom inte läsa tankar...

Haha, nu sitter Spike i fönstret och "smackar" efter fåglarna. Det ser så roligt ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar