lördag 5 september 2009

Har varit hemma en sväng hos bror Jim och hans tjej Linda ikväll. De har köpt en 3:a som de nu håller på att fixa till. Blir lite avis måste jag säga för det är ju så mysigt att pyssla och planera.
Har lust att flytta bara för att byta miljö. Gillar verkligen vårt hem men vi kommer ingenvart med "inredningen".... Det står stilla.....
Vi satt på deras inglasade balkong och njöt av lite "lonken", vin och öl. Hur trevligt som helst!! :)

Nu har vi kommit hem och tagit lite kvällsfika. Vinet gick rätt upp i huvudet på mig....haha.
Snart ska jag krypa ner i sängen! Underbart! Och kommer inte stiga upp med min make imorronbitti för att äta frukost innan han går till jobbet. Nej, jag ska sova så länge det går.
Får se hur länge jag FÅR sova för våra kissor bara..... Angel kommer säkert och väcker mig vid 5-6 tiden imorronbitti. Skönt värre......

Nepp, dax att krypa i säng.
Sov gott!
Puss & kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar