lördag 26 september 2009

Lördagkväll

Snart lördagkväll och jag sitter här i soffan, nedbäddad, ätit massa glass och plommon.
Ser på Supernatural. Det är lite scary ibland men bra....haha.

Mamma var här idag oxå och bjöd på lunch som vanligt. Idag blev det kalkon med ris och god sås. Smarrigt! :) Sen städade hon några av köksskåpen! Jättebra! Kul med sällskapet! Blir så tråkigt om man är ensam heeela dagen.

Mm. Är sugen på anjovispizza. Det är så gott! Min favorit!
Jag kommer verkligen gå upp en massa på denna sjukskrivning och tills jag är frisk igen! ;) Jaja, just nu bryr jag mig faktiskt inte! Tar det sen!

Fredrik slutar sitt läger vid 18 och sen ska han till J & L på inflyttningsfest. Jag orkar tyvärr inte följa med. Får skåla hos dem en annan kväll! :)

Dags och ta en Ipren!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar