torsdag 24 september 2009

Nu har mamma varit här. Hämtat ut mitt recept och köpt Ipren på Apoteket, bjudit på god lunch(Thai), städat upp lite här och fixat en kopp kaffe åt oss.
Mamma är så snäll och bra!
Har en kopp te och pralinerna framför mig nu och ser på filmen "Kalenderflickorna".
Har mått lite illa idag. Så fort jag står upp en liten längre stund så kommer illamåendet och yrsel. Jag är nog svagare än vad jag tror.

Så har tagit det första pillret av Provea nu. Hoppas jag inte får för starka biverkningar! Håll en tumme för mig! Vill såååå att detta ska fungera!

Mamma och Bea ska komma hit senare idag och se till så att jag får i mig middag. :)
Fredrik tränar ikväll så det kan ju vara bra.
Mommo ringde idag. Hon ville veta hur det var med mig. Jag blir alltid så glad av mommos röst. Hon låter alltid så glad. Söta gulliga mommo!

Dags att fokusera på filmen! Den verkar jättebra! :) Haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar