onsdag 30 september 2009

Crispy air

Har varit ute på en liten promenad!! :)
Tog först en dusch, satte på mig sköna träningskläder. Tog sen en promenad runt kvarteret i strålande sol och kall frisk höstluft. Så härligt! Håret var fortfarande lite mer än fuktigt men det var faktiskt bara skönt.

Gick försiktigt och höll mig så långt borta från bilar som möjligt ifall jag skulle tuppa av. Så att de inte skulle köra på mig. Haha.

Promenaden kändes ungefär som när man är riktigt full och man vet att man måste fokusera men man kan liksom inte styra sin kropp. Eller som när man drömmer att man är riktigt yr och försöker springa iväg från något hemskt men inte kommer någonvart. Drömmer så väldigt ofta.
Kände mig liksom.....äh...jag vet inte....Svårt att förklara... Som att gå på bomull. Och hade också svårt att fokusera blicken långt bort.
Ska ta en promenad igen senare idag.

När jag kom hem igen så plockade jag en näve av våra amerikanska blåbär som jag äter nu. Gott! :)

Hösten är rätt så fin ändå. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar