onsdag 30 september 2009

Litteratur och glass

Fick tidningen "Cosmopolitan" och "Den förbjudna dassboken" av storebror. Snällt. Han hade köpt med glass också. Mmm! :)
Just nu känns det lite bättre i huvudet. Det kommer och går liksom.

Dassboken är väldigt barnförbjuden om jag säger så. Haha.

Märkte att vår hemtelefon inte fungerade så i panik ringde jag till gyn och sa att läkaren kan ringa på min mobil istället. Tror nästan de börjar tröttna på mig där. Haha.
Men sen direkt efter så hade Fredrik fixat vår hemtelefon igen. Onödigt samtal till gyn alltså... FAST nu kan jag ju faktiskt ta en promenad och kan ta med mig telefonen. Slipper sitta och vänta.

Mejlade min chef och beskrev hur jag mådde. Fick svar att hon räknade med att jag skulle bli borta resten av veckan. Skönt, då behöver jag inte tänka på jobb just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar